reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Rado Šolc

Rado Šolc

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek na pomedzí personalistiky, psychológie, počítačov, médií a virtuálnej komunikácie. Zoznam autorových rubrík:  Životný štýlMizériaPakáreňMoje hračkyVysielače a vysielačkySúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Európa (ne)fajčí - ja stále áno (časť prvá)

Rado Šolc

Európa (ne)fajčí - ja stále áno (časť prvá)

Fajčím s prestávkami od svojich dvanástich rokov, za posledných pár rokov som spotreboval aj po šesť krabičiek za týždeň. Zažil som zopár absťáov, pár priotrávení sa dymom, prepálené sako, sviatočné nohavice, aj horiaci špak znova zafúknutý do auta a jeho zúrivé hľadania a preventívne hasenie v interiéri. Momentálne mám pauzu.

  • 1. apr 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 818x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu